Tuesday 6 December 2011

Mencari secebis bahagia...

Baru-baru  ni aku menghidap sejenis hobi yang biasa nye di hadapi oleh kanak-kanak..eh,yeke fakta aku tu..?balun je le..hobi itu mengabiskan kertas namenye...tapi hasil nye...jeng! jeng! jeng!

ORIGAMI!!!!!!!
Korang tau tak,nak siapkan binatang ni,walau hanya dari sekeping kertas,dekat 2jam jugak la pulun..ni namanya origami fiery dragon..huahuahua!!so,memang salah lah fakta aku yang mengatakan origami permainan kanak-kanak je..orang dewasa pon leh jadikan hobi..tapi aku tak la berniat nak jadikan hobi tetap,sambilan boleh la..heheheh...buat menghilangkan boring....dragon ni aku buat berpandukan video kat youtube..ni link dia : http://www.youtube.com/watch?v=XvFisaAsz8o
Kira ni le satu-satunye yang paling mencabar sikit..yang lain versi kanak-kanak je...

Twitter Bird (serupa tak?)

Blue Elephant

Ni sebahagian sahaja,banyak-banyak buat,habis anak-anak main je...
Hurmm.......

No comments:

Post a Comment